Sunday 23 September 2007

Hur ska jag överleva?

Idag så bröt min värld ihop.
Det är inte första gången, förr så hände detta typ var tredje fjärde månad men nu var det ett tag sen och jag hade väl hoppats att jag hade växt ifrån det här med att inte klara av sitt egna liv.

Men nu så var det dags igen, och så här illa har det inte vart på flera år. Huvudvärk, trötthet, depression och den ekande ensamheten känner jag igen men nu så har jag även ont i magen och mår illa.

Det var inte tills idag jag kopplade ihop att jag inte kunnat äta utan att må illa på typ 4 dar, med att jag varit så jäkla stressad sista veckorna. På sätt och vis är det skönt att inse detta så att jag kan försöka göra nått åt det men det skrämmer mig även att på nått sätt börja inse hur långt jag låtit det gå.

Det är otroligt obehagligt att inse att man inte klarar av att handskas med sitt egna liv.

Jag får ju jämt höra att jag gör för mycket, tar på mig för mycket, och borde stressa mindre men hur faan ska jag lyckas med det? Jag vet liksom inte hur jag ska göra. Först så vill jag inte ta bort fler roliga saker snart är det bara skol arbete kvar! Sen så vet jag ju själv, även om det är läskigt att erkänna att problemet ligger mycket djupare än så.

Mitt första mål är att överleva imorgon.
Sen så ska jag försöka strukturera lite och delegera så mycket jag kan för att klara mig ur det här. Om det nu lyckas så får vi höras om steg 3.

Hur faan lyckas jag?

No comments: