Monday 5 February 2007

Länge sen sist!

Nu va det en månad och 2 dar sen jag skrev sist och det e ju näst in till pinsammt! Sen dess har ju som tur e en hel del hänt. Jag har bland annat varit på STUH 2007, redigerat klart förra årets årsmötes protokoll, bokat biljetter till england och varit på allhelgonna mässa!

För er icke upplysta så står STUH för STiftsUngdomsHelg. Det är ett mycket trevligt arangemangsom (om jag fattat rätt) är resultatet av ett sammarbetet mellan Graninge stiftsgård, SvenskaKyrkansUngaStockholmsStift och Stockholms Stift. STUH ordnas en gång om året, förraåret opereade jag knäet denna helg så detta va mitt första STUH! Det va väldigt roligt å jag/vi (katarina gänget) träffade en hel del super trevliga människor som vi förhoppningsvis kommerstöta på igen på olicka arangemang!

Sen så detta jädra årsmötes protokoll som jag tog på mig att redigera då de va total katastrof! Men som sagt så e de nu klart och jag fick efterlängtad cred av mina ledar polare. Så nu känns de mycket bättre å på torsda får jag de förhoppningsvis på skrivet!

Jag kan även glat meddela att jag komme vara bort i mitt älskade hemland över påsken för att hälsa på familjen men framförallt Tillan! För er som inte vet är detta min älskade klasskompis som för tillället är å pluggar ett år i Spalding, som e super liten by utan för Nottingham i norra england! De ska bli jätte kul å träffa henne, de va typ helt chockande när jag ringde henne för nån vecka sen å hörde hennes röst för första gången på 5 månader. Nån man ju pratade med varje dag innan hon åkte! De va helt sjukt vi började båda två bara skratta. Hon låter helt annorlunda men samtidigt precis som sig själv, sjukt läskigt!

Men nu måste jag sova så allhelgona mässa får ni höra om imorn!

No comments: